loading
  • Ul. 1 Pułku Ułanów Krechowieckich 18 16-300 Augustów, Polska
  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00

W związku z rozwojem marki WAGNEY Szukamy pracowników na stanowiska wypisane poniżej.

Zapraszamy do składania swoich CV na adres [email protected]

Menager produktów

Na stanowisko Menagera produktów poszukujemy osoby, która oprócz wiedzy technicznej z zakresu automatyki przemysłowej, mechaniki maszyn i narzędzi będzie umiała wyszukać produkty na rynku chińskim, zamówić próbki, przetestować pod względem jakości oraz przygotować materiały do wprowadzenia produktu do oferty.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Analiza sprzedaży, rynku i aktywne wyszukiwanie produktów do rozwoju oferty;
  • Kontakt z dostawcami, zamawianie próbek, ocena i testy produktów;
  • Przygotowanie do wprowadzenia produktu do oferty – przygotowanie opisów, tłumaczenie dokumentacji, napisanie artykułów technicznych na potrzeby marketingowe, itp.;
  • Ustalanie cen produktów oraz zapotrzebowania;
  • Pomoc techniczna i merytoryczna dla pozostałych działów w firmie dotycząca sprzedawanych produktów;
  • Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń technicznych dla pozostałych pracowników

 POSZUKIWANE KOMPETENCJE 

  • Znajomość asortymentu z zakresu elektryki, automatyki, części maszyn, pneumatyki, narzędzi;
  • Praktyczna wiedza na temat rynku i produktów między innymi takich jak – silniki, zasilacze, czujniki, łożyska, przekładnie, narzędzia skrawające i pomiarowe, itp.
  • Umiejętność oceny jakości produktów oraz ich dostosowania do potrzeb klienta;
  • Doświadczenie w pracy z klientami B2B;
  • Zdolność analityczna i dbałość o szczegóły w analizie danych technicznych i rynkowych;

Handlowiec e-commerce – praca biurowa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

ZADANIA SPRZEDAŻOWE

  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
  • Telefoniczna/mailowa obsługa klientów B2B
  • Projektowanie i planowanie mailingów sprzedażowych
  • Wdrażanie klientów do platformy sprzedażowej

ZADANIA OPERACYJNE

  • Obsługa platformy sprzedażowej
  • Praca z CRM
  • Obsługa reklamacji
  • Przygotowywanie raportów, dokumentacji

ZADANIA FINANSOWO-KSIĘGOWE

  • Wystawianie dokumentów sprzedaży
  • Windykacja należności

WYMAGANIA

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Otwartość na poszerzanie wiedzy z zakresu części maszyn, automatyki i narzędzi
  • Orientacja na realizację celów sprzedażowych
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych